24 תשובות
כן
אה? בת כמה היא 8?
שואל השאלה:
מה הקשר בת 8^
יש לזה ערך חשוב
מה הקשר בת 8^
יש לזה ערך חשוב
אנונימית
מה זאת אומרת הבובות מקום ראשון אצלה
מה מה הקשר בובות זה לילדים קטנים מה הקשר ערך חשוב
שואל השאלה:
לי זה חשוב
לי זה חשוב
אנונימית
סבבה שיהיה לך חשוב אבל זה כן מוריד
שואל השאלה:
וחוץ מזה אתה בן 15 אז זה לא רלוונטי לך אז אל תענה
וחוץ מזה אתה בן 15 אז זה לא רלוונטי לך אז אל תענה
אנונימית
^^אם את מעל 15 זה עוד יותר נורא
^^כן אבל היא אמרה שזה הדבר הכי חשוב לה
^ואני לא אובססיבי לבובות
^^^ברור שזה זכותה לא אמרתי שלא, סה"כ אמרתי שזה מוריד, היא שאלה אם זה מוריד ועניתי לה מה אתם רוצים?...
אם יש לך בעיה שעונים לך אל תשאלי...
חחח זה שם לי את זה בביו אוטומטי ושכחתי להוריד ^
^כשנרשמים לסטיפס זה שם בביו פתגם כזה אוטומטי
את השם הורדתי את הפתגם שכחתי להוריד ^
^באמת שלא אכפת לי
^נייס
לא, אולי זה יפריע אם הם יותר מהמשפחה והחברים שלה, וממש יפריע עם זה יותר ממני.
אבל בכללי אין עם זה בעיה, גם אני אוהבת את הבובות שלי הם הזיכרונות של הילדות שלי, זה לגיטימי שאני יאהב אותם וישאיר אותם במיטה שלי עד גיל 100
אבל בכללי אין עם זה בעיה, גם אני אוהבת את הבובות שלי הם הזיכרונות של הילדות שלי, זה לגיטימי שאני יאהב אותם וישאיר אותם במיטה שלי עד גיל 100
שואל השאלה:
^זה יותר מחברים ומשפחה
^זה יותר מחברים ומשפחה
אנונימית
יותר מהבן זוג שיהיה לך?
שואל השאלה:
כן
פשוט שהם עוד היו לפניו וזה שפתאום יהיה לי בן זוג עכשיו זה לא אומר אני צריכה לשים אותו בעדיפות ראשונה
ויש להם ערך מאוד חשוב אצלי לא יודעת להסביר
כן
פשוט שהם עוד היו לפניו וזה שפתאום יהיה לי בן זוג עכשיו זה לא אומר אני צריכה לשים אותו בעדיפות ראשונה
ויש להם ערך מאוד חשוב אצלי לא יודעת להסביר
אנונימית
לא, מראה שהיא מוצאת בהן ניחום, וזה ממש נחמדד
אוקי. עם הייתי בן אז כן זה היה קצת מרתיע אותי.
כאל.ו, זה בסדר לה.רגיש מחוברים לבובו.ת ילד.ות, אבל יו.תר מהמש.פחה והחברים והב.ן זוג, זה ית.ריע אותי(אם הייתי בן)
כאל.ו, זה בסדר לה.רגיש מחוברים לבובו.ת ילד.ות, אבל יו.תר מהמש.פחה והחברים והב.ן זוג, זה ית.ריע אותי(אם הייתי בן)