20 תשובות
ממליצה לחכות לגיל 18
שואל השאלה:
אני מעל 18
כמה שנים מעל
אני מעל 18
כמה שנים מעל
אנונימית
אני יכול להעיד על עצמי שאני אוהב ורוצה לדאוג למשהי שאני אוהב באמת אבל כיאלו לא להאכיל שתדע גם להיות עצמאית מבינה?
אנונימי
הבדלים של 10-20 שנים זה מוגזם,
הרמת אינטליגנציה והבגרות שונה לגמריי
הרמת אינטליגנציה והבגרות שונה לגמריי
אנונימית
שואל השאלה:
לא קשור עצמאית מאוד אבל מדי פעם להאכיל בצורה פטרונית כזאת לא יודעת להסביר.
אני בקשר כזה וטוב לי אבל יודעת שזה לא אידיאלי..
לא קשור עצמאית מאוד אבל מדי פעם להאכיל בצורה פטרונית כזאת לא יודעת להסביר.
אני בקשר כזה וטוב לי אבל יודעת שזה לא אידיאלי..
אנונימית
אז את נמצאת בקשר כזה?
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל יודעת שזה זמני.
לא רואה את עצמי מתחתנת עם מישהו שכל כך גדול ממני
כן אבל יודעת שזה זמני.
לא רואה את עצמי מתחתנת עם מישהו שכל כך גדול ממני
אנונימית
אז תיפרדי חבל בשבילו וחבל בשבילך לא חושבת ככה?בסוף אחד מכם יפגע וחבל..
אנונימי
אף אחד לא רוצה זוגיות עם ילד קטן.
לאנשים גם יש צרכים כמו שלך יש. גבר מצפה גם שידאגו לו ושיהיו בוגרים.
אולי יש כאלו שזה מתאים להם, אבל מרבית הגברים אינם מחפשים נטל, אלא פרטנר.
לאנשים גם יש צרכים כמו שלך יש. גבר מצפה גם שידאגו לו ושיהיו בוגרים.
אולי יש כאלו שזה מתאים להם, אבל מרבית הגברים אינם מחפשים נטל, אלא פרטנר.
שואל השאלה:
תמיד לוקחים את הסיכון שמישהו יפגע בכל מערכת יחסים (לפחות אני ככה)
אם כיף לי איתו אני לא רואה סיבה למה לא, אני ממש לא מחפשת כרגע קשר לכל החיים..
תמיד לוקחים את הסיכון שמישהו יפגע בכל מערכת יחסים (לפחות אני ככה)
אם כיף לי איתו אני לא רואה סיבה למה לא, אני ממש לא מחפשת כרגע קשר לכל החיים..
אנונימית
נכון לא אמרתי שלא^מקווה שהבהרת לו את זה שהוא לא יבנה על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי אבל יש לציין שעם כל האקסים גם דאגתי הכנתי אוכל כאילו זה לא שאני רוצה אך ורק שידאגו לי.
אבל בא לי מישהו שאוהב לדאוג ולטפל כאילו שזה הקטע שלו אבל לא בצורה סוטה ומוזרה.
זה באמת קצת תסביך אב אני יודעת אבל אני לא בטוחה שזה משהו שאפשר לשלוט בו. גם אם אני אעבוד כל החיים לשנות את זה אי אפשר לגמרי לשנות את זה אני חושבת.
אוקיי אבל יש לציין שעם כל האקסים גם דאגתי הכנתי אוכל כאילו זה לא שאני רוצה אך ורק שידאגו לי.
אבל בא לי מישהו שאוהב לדאוג ולטפל כאילו שזה הקטע שלו אבל לא בצורה סוטה ומוזרה.
זה באמת קצת תסביך אב אני יודעת אבל אני לא בטוחה שזה משהו שאפשר לשלוט בו. גם אם אני אעבוד כל החיים לשנות את זה אי אפשר לגמרי לשנות את זה אני חושבת.
אנונימית
שואל השאלה:
שח4
הוא יודע כמובן מאוד חשוב לי תקשורת ותיאום ציפיות.
שח4
הוא יודע כמובן מאוד חשוב לי תקשורת ותיאום ציפיות.
אנונימית
אז יופי וכן יש הרבה שאוהבים לדאוג ואני אחד מהם
אנונימי
מה בעצם התסביך? את רוצה שהוא ידאג לך בצורה שכיאלו את ילדה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן כאילו
יהיה הרבה יותר אקטיבי, ידאג לי כזה, ייקח עליי חסות
שיתייחס אליי בדאגה ולפעמים כאילו אני "ילדה" אבל לא בקטע מוגזם.
וגם עניין הגיל והאינטיליגנציה אני אוהבת שגדולים ממני ומבינים בכל מני דברים.
אני יכולה לפרט יותר אם לא הבנת.
כן כאילו
יהיה הרבה יותר אקטיבי, ידאג לי כזה, ייקח עליי חסות
שיתייחס אליי בדאגה ולפעמים כאילו אני "ילדה" אבל לא בקטע מוגזם.
וגם עניין הגיל והאינטיליגנציה אני אוהבת שגדולים ממני ומבינים בכל מני דברים.
אני יכולה לפרט יותר אם לא הבנת.
אנונימית
כן,אין גברים כאלה בימינו,את לא תמצאי
אנונימי
אני חושבת שאת צריכה לטפל בזה, ואני מאוד מבינה אותך גם אני הייתי ככה. זה לא בריא.
אנונימית
כן
אנונימי
תשכירי פיליפיני