6 תשובות
y=5 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
יש מצב את כותבת לי איך
יש מצב את כותבת לי איך
מציבה בנוסחא
https://ibb.co/rqchlmk
https://ibb.co/rqchlmk
אני בן ופשוט משוואת אין שיפוע למשוואה הנתונה שם אז זה חייב להיות משהו בלי שיפוע אז אין שם m וכתוב שזה צריך לעבור בy5
אבל אני לא סגור על זה
שואלת השאלה,תסתכלי על מה שכתבתי.
אם לא הבנת אשמח להסביר לך כמה פעמים שתרצי עד שתביני
אם לא הבנת אשמח להסביר לך כמה פעמים שתרצי עד שתביני
באותו הנושא: