6 תשובות
y=5 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
יש מצב את כותבת לי איך
מציבה בנוסחא

https://ibb.co/rqchlmk
אני בן ופשוט משוואת אין שיפוע למשוואה הנתונה שם אז זה חייב להיות משהו בלי שיפוע אז אין שם m וכתוב שזה צריך לעבור בy5
אבל אני לא סגור על זה
שואלת השאלה,תסתכלי על מה שכתבתי.
אם לא הבנת אשמח להסביר לך כמה פעמים שתרצי עד שתביני