44 תשובות
כן. פנטזיה שלי
אני סכיזופרן אבל עדיין ממש לא
(אני יודע שסכיזופרניה ופסיכופתיה זה ממש לא אותו דבר,אבל עדיין)
אנונימי
^אתה מתבלבל עם סוציופתית
לא
אנונימית
סוציופתים לא מרגישים כמעט ונמענעים מחברה
פסיכופתים נראים נחמדים אבל הם מניפולטיבים וחכמים. הם כן יכולים להרגיש ולהיות חלק מהחברה אבל הם לא מרגישים חרטה
מאובחנת כפסיכופטית? אם הייתי בן לא הייתי מתקרבת אפילו, לפסיכופטים אין להם רגשות הם יודעים לחקות אותם זה ההבדל, הם ההכי חברותיים בעולם וההכי נחמדים אבל לחיות איתם 24/7 זה עולם אחר ואפל.
בטח שלא יהיה בזוגיות כזו אהבה ובטח ובטח שלא שבריר קטן של נאמנות, אלא אם הייתי רוצה זוגיות מניפולטיבית, כפייתית, ומנצלת הייתי נכנסת לזוגיות כזאת אבל איזה אדם שפוי יעשה זאת לעצמו?
*סוציופתים יכולים לקבל התקף רגשות מתישהו אבל הם לא יכולים להזדהות עם כאב של אנשים
לא אבל ממש לא
לא, מה
אני בת אבל נראלי שהרוב לא כי אז לא יהיה לך רגשות אליהם
לא
פסיכופתים לא חסרי רגש, אלא חסרי יכולת להרגיש אמפתיה, תפסיקו לדבר שטויות
איזה מגניב זה לצאת עם אנשים עם הפרעות אישיות, אה?
חלום שלי ככה שמישהו שלא מסוגל לאהוב ואני נהיה זוג, כי מי צריך שניים שאוהבים
מה זאת השאלה הזאת?
ולמה בנים פה עונים כן
אנונימית
לא.
כי כנראה היא תרצה לנצל אותי
אנונימי
כן ברור כל עוד היא נושמת
אנונימי
תלוי איך היא במיטה
hoppie poppie

סוציופת זה לא מונח יותר בפסיכולוגיה, ואנשים בעלי הפרעות אישיות אנטי-סוציאליות או דיסוציאלית לא בהכרח לא מרגישים כלום. יש להם מחסור באמפתיה אבל הם מלאים ברגשות אחרים כמו אימפולסיביות.

לעומת זאת, פסיכופתים יתקשו יותר מסוציופתים להרגיש אמפתיה, ובניגוד לאנשים בעלי הפרעות אישיות אנטיסוציאלית, הם מסוגלים לעורר אמפתיה ולא בהכרח אימפולסיבים. מה שהופך אותם למניפולטיבים (ומסוכנים, בעיניי) לא הייתי נכנסת לזוגיות עם אדם אשר מאובחן כפסיכופת.
יש להם היעדר יכולת להרגיש אשמה או אמפתיה, והם מאוד אגואיסטים ומשתמשים בכוח שיש להם על אנשים.
לא הייתי נכנסת למערכת זוגית כזו.

ממליצה לקרוא את המשגות המודרנית בדף של ויקיפדיה על פסיכופתיה, מתוארת שם האישיות וההתנהגות שלהם באופן ברור.
לא חד משמעית
תלוי איך זה משפיע, כמה שונה היא מתנהגת ואיך
ממש לא
אולי, אבל הסיכויים לא גבוהים במיוחד...
יהיה קשה לי להיות בזוגיות עם מישהי חסרת אמפתיה...
חד משמעית לא.
אם אתה פסיכופת זה יכול לעבוד. ולמה שהיא תגיד לך שהיא פסיכופתית
פסיכופתים לא מסוגלים להרגיש אמפתיה אז זה זוגיות חד צדדית וזה לדעתי פחות מתאים
אנונימי
אני חושבת שאנשים פה מתבלבלים בין לאובחן כפסיכופת לבין להיות פסיכופת.
אני אובחנתי עם הפרעות קשב ועובדה שאין לי.
אם מישהי אובחנה כפסיכופטית אבל היא לא באמת אחת אלא רק יש לה את הפוטנציאל, אז כן אפשר הייתי בן הייתי יוצאת
אני בת, ואני בכל זאת אענה, לא.
לוחמת של תקווה
יש הבדל בין להיות מאובחן בהפרעות קשב וריכוז שיכולות להיות בעלות תסמינים נמוכים מאוד לבין אדם שמאובחן כפסיכופת.
הסיטואציה שאת מתארת זה אדם בעל הפרעת אישיות גבולית, לאנשים כאלו אולי יש הפרעת אישיות עם נטייה לדבר מסוים (כגון נטייה לנרקיסיזם או פסיכופתיה) ובגלל שזו נטייה, ההתנהגות שלהם הרבה הרבה פחות אגרסיבית ואפשר להתנהל עם הפרעה כזו או אחרת. (תלוי בסיטואציה, וכל מקרה לגופו, אבל כן)
לעומת זאת, אדם שאובחן כפסיכופת אין לו "נטייה לפסיכופתיה", פסיכופתיה זו לא רק התנהגות, זאת אישיות וזאת בעיה נפשית. אין דבר כזה שיום אחד תהיה לו נטייה לפסיכופתיה ויום אחר לא. או שיקרה מצב שיאבחנו אדם כפסיכופת כשאין לו כלום ושום דבר והוא בסדר לגמרי, זה סטטיסטית לא יקרה.
יש מלא בנות שאוהבות פסיכופטים
אנונימי
אני פסיכופטית
אני לא אסתכל במסמכים הרפואיים שלה ואגיד "אה היא פסיכופתית אז לא"
אבל מאוד לא סביר שאני אתחבר למישהיא כזאת
^^^ אולי ה"פסיכופתים" המתוארים בספרים וסרטים שמתוארים כמשהו "מגניב" או "מושך". אולי מישהי תימשך לאדם שאובחן בפסיכופתיה, אבל אני לא חושבת שאף מישהי מעוניינת באדם שמסוגל להעביר אותה התעללות רגשית ומנפולטיביות, אדם בעל אימפולסיביות, חוסר אמפתיה או אשמה, נרקיסיסטיות ועוד הרבה דברים אחרים שכמעט בלתי אפשרי להתמודד איתם, במיוחד לא עם בני זוג.
גם ככה כל הנשים פסיכופתיות
חחח
סתם
אנשים, אל תגידו שטויות בלי להבין. לפסיכופתים בהחלט יש רגשות, אבל לא אהבה, אמפתיה או חרטה כלפי מישהו. ולשאלה - לא, פסיכופתים הם אנשים מסוכנים.
אנונימית
לוחמת של תקווה, ממש לא. הסיכויים לאיבחון שגוי כפסיכופת נמוכים מאוד.
אנונימית
^^הטרלה שקופה מדי
אנונימית
זה היה בצחוק למי שלא הבין
אני בת ואני יענה
לא הייתי יוצאת כי זה מסובך לחיות עם אדם כזה ,זה דורש המון דברים
וזב גם מפחיד
^^^^^^ אנונימית, אובחנת כפסיכופתית על ידי גורם מוסמך?

^^^^^ וכן, אם הסיכויים לאיבחון אדם כפסיכופת הם נמוכים מאוד, אז לשגות באבחון הוא אפסי.
^אכן סיכוי נמוך מאוד
אנונימית
ניראלי שכן תלוי מה האיבחון גורם לה
הייתי יוצא עם אנטיפתית לא עם פסיכופתית,שיש ביניהן הבדל עצום
אנטיפתית זאת מישהי פשוט שלילית וממורמרת מאוד שמלאה בשנאה כלפי אחרים/כלפי העולם
אנונימי
שאלה לא טובה וניסוח גרוע כמו חלק גדול מהשאלות פה.
אם אני יכול לבחור בין שפויה ללא שפויה אז ברור שאבחר בשפויה א-בל החיים יכולים להפתיע ויכול להיות שיצא מצב ואני אצא עם מישהי שהיא מאובחנת כפסיכופתית.