5 תשובות
אני אוהבת לשחק בסימולטור חתולים ולהרוג דגים ועכברים
גם יש משחק של כביסה הוא גם טוב
אנונימית
שואל השאלה:
רוצה לשחק ביחד?
אנונימית
וואי שיחקתי אדופט מי ופרצו ליצגנבו לי הכל
אני משחקת רובלוקס רק בשביל לריב עם ילדים קטנים ובשביל tower of hell
^ איש איכותי