11 תשובות
כן
אבל גם תלוי לסיטואציה
אם עשיתי משהו רע כלפי מישהו או מישהי הייתי מקבל את זה שהיא הייתה אומרת את זה אבל אם היינו רבים והיא הייתה אומרת לי את זה הייתי מאוד נעלב
אבל גם תלוי לסיטואציה
אם עשיתי משהו רע כלפי מישהו או מישהי הייתי מקבל את זה שהיא הייתה אומרת את זה אבל אם היינו רבים והיא הייתה אומרת לי את זה הייתי מאוד נעלב
אמלה ברור
שואל השאלה:
סתם רבנו והיא פשוט זרקה את זה וזה ממש פגע בי ובכיתי
סתם רבנו והיא פשוט זרקה את זה וזה ממש פגע בי ובכיתי
אנונימית
מאוד
נראה שהיא בעצמה נפגעה ממך.
זה הזמן לברר איתה , ממה נפגעה.
זה הזמן לברר איתה , ממה נפגעה.
ברור שכן
כן
ברור
הייתי בוכה איזה שעתיים
באותו הנושא: