3 תשובות
לא
זה מה שמגיע לה
זה מה שמגיע לה
שתעקןף, זה יש תו נכה, למה לא להשתמש?
ממש לא
יש לה ולך את הזכות לעקוף בתור.
לה בתור נושאת התג, ולך בתור המלווה שלה. זה הכל תהנו
יש לה ולך את הזכות לעקוף בתור.
לה בתור נושאת התג, ולך בתור המלווה שלה. זה הכל תהנו
באותו הנושא: