14 תשובות
כן אננ כבר כמה שנים תשאלי
שואל השאלה:
1. חפפו לכן את השיער לפני?
2. שטפו את החומר מהשיער או שישר עשו לכן פן עליו ומחליק?
3. אחרי הפן והמחליק חפפו לכן במקום או שלא?
אנונימית
1.כן
2.שטפו ואז
3.אחרי שסיימתי את ההחלקה חפפו לי במקום ועשו לי פן
חפפו לי במקום לפני ואחרי, ואז עשו לי מחליק ופן
שואל השאלה:
ידוע לך אם בחפיפה הראשונית שמו מרכך או רק שמפו?
אנונימית
אחרי ששמו את החומר חפפו ואז מחליק
חפפו לי לפני
שטפו לי והורידו את החימר מהשיער
חפפו לי אחרי
שמו שמפו ואז מסכה
שאלי בכיף
RY4
אני עשיתי. עבר קצת זמן מאז, אבל מוזמנת לשאול
תשאלי אבל זה לא כזה תהליך סהכ חומר בשיער
עשיתי פתיחת תלתלים שיצאה כמו החלקה וזה די אותו דבר
אל תעשי זה החרטה הכי גדולה שלי בחיים
שואל השאלה:
אני לא אתחרט על זה ^
אנונימית