6 תשובות
את צריכה להתאמן על שרירי ידיים
לנסות לעשות מתח לא ממש יקדם אותך
האמת שגם אני כזה אבל אני מאמין תוך שבוע אפשרי לגמרי אפילו פחות
תלוי כמה זמן תשקיעי
תעשי מתח אוסטרלי
שואל השאלה:
ואיך מאמנים את הידיים?
אנונימית
רוצה ללמוד לעשות מתח?
תקפצי ותחזיקי את עצמך עם הידיים במצב שלסת שלך מעל המוט ואס תרדי הכי לאט שאת מצליחה
זה עובד על כל השרירים שצריך בשביל מתח