החברה הכי טובה שלי הולכת כמעט כל יום ונפגשת עם בנות שלא סובלות אותי ואני לא אותן ושהם בשיחות אז היא מעלה את זה לקלוז וכאילו יש לי עוד כמה חברים אבל כאילו היא פשוט עוזבת אותי לטובת החברות האחרות שלה ופעם היא הייתה ממש לבד ואני הייתי שם בשבילה ועכשיו אני לא בתקופה טובה והיא לא שם בשבילי, הייתי גם חברה שלהן עד שאחת מהן רבה איתי ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות להגיד לה על זה או לא