6 תשובות
לא.
כןכן
אבל גם אני מוזר
אז לא ממש אכפת לי :)
לא מה מוזר בזה חחח אני גם שמה טרנינג
שימי טרנינג כזה צמוד ולמעלה אוברסייז עם חולצה צמודה וזה מושלם
אנונימית
לא עדיין יש בנות ששמות טרנינג פשוט תלבשי חולצה קצרה וטרנינג בהיר