אז יש לי ילד מהכיתה שאני יחסית אוהבת אותו אז קיצר מלפני כמה ימים רק שהתחילה השנה הוא ביקש ממני עט (הוא היה יכול לבקש מזה גם יושב בשולחן לידו כי אני לא כל כך יושבת קרוב לידו והוא בכל זאת ביקש ממני) וקיצר גם מתי שאני הולכת לשירותים הוא מסתכל עליי (חברה שלי שמה לב לזה) והיום בבית ספר אני חברה שלי וחבר של חברה שלי שיחקנו סוג של כזה זריקות עם הקלמר והוא ניסה להצטרף ואמר לי למסור לו והכל . וגם שמתי היום על השולחן כזאת מראה והוא לקח אותה ואז שמתי לב שהוא לקח אותה לא ביקשתי להחזיר אותה וזה והוא פשוט לקח את זה הסתובב עם זה בכיתה וגם הלך עם זה לחברים שלו ואז גם שמתי לב שהוא מנשק תמראה בקטנה כזה . מזה אומר בידיוק? ואיך אני יכולה לגרום לו לאהוב אותי?