7 תשובות
שואל השאלה:
את לא ממליצה?
אנונימית
זה די קשה
זה אחראיות לעובד על קופה ,
אם חסר כסף בקופה את צריכה להשלים אותו מהכיס שלך , לא שווה את זה
והיחס מהלקוחות כאילו שאת חייבת להם משהו
כל עבודה בישראל של לתת שירות היא קשה ישראלים הם לקוחות קשים.
אנונימית