23 תשובות
לנסוע לעיר אחרת, אין כ"כ מה לעשות
שואל השאלה:
אין לי אוטו ואין מי שיקפיץ אני חייבת לטפל בו רק מחר אני יוכל לקחת אותו לווטרינר
אין לי אוטו ואין מי שיקפיץ אני חייבת לטפל בו רק מחר אני יוכל לקחת אותו לווטרינר
אנונימית
את צריכה לקחת פד ולעצור את הדימום.
אם יש לך וטרינר קבוע, אולי תתקשרי אליו(?)
יכול להיות שהוא יבין. תשאלי אותו מה לעשות
אם יש לך וטרינר קבוע, אולי תתקשרי אליו(?)
יכול להיות שהוא יבין. תשאלי אותו מה לעשות
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
עצרתי את הדימום אבל אני לא יודעת אם יצא עוד
עצרתי את הדימום אבל אני לא יודעת אם יצא עוד
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/g20kkdh
https://ibb.co/g20kkdh
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מדמם מסביב לפה אני לא יודעת כבר אם זה קיא שהוא מוציא עליו של דם
הוא מדמם מסביב לפה אני לא יודעת כבר אם זה קיא שהוא מוציא עליו של דם
אנונימית
לפי מה שהבנתי, את צריכה לקחת פד גאזה וללחוץ בעדינות על המקור (איפה שהפצע).
אם הוא עדיין מדמם אז שימי קמח/קורנפלור על הפצע (אלא אם כן יש לך אבקה מיוחדת בשביל זה).
תשגיחי עליו ומחר על הבוקר קחי לוטרינר
אם הוא עדיין מדמם אז שימי קמח/קורנפלור על הפצע (אלא אם כן יש לך אבקה מיוחדת בשביל זה).
תשגיחי עליו ומחר על הבוקר קחי לוטרינר
שואל השאלה:
אבל זה בתוך המקור בגרון או יותר בפנים אפילו
אבל זה בתוך המקור בגרון או יותר בפנים אפילו
אנונימית
אבל הדימום נעצר?
שואל השאלה:
כן הצלחתי לעצור לו את הדימום
כן הצלחתי לעצור לו את הדימום
אנונימית
יש עדכון?
שואל השאלה:
הוא עכשיו יותר טוב הוא כבר בלי דם אני עושה לו הרבה מסאז אז הוא יותר מזיז את הצוואר אכל שתה אבל עדיין אין הכי יציבות בהליכה מטפס ועף עדיין
הוא עכשיו יותר טוב הוא כבר בלי דם אני עושה לו הרבה מסאז אז הוא יותר מזיז את הצוואר אכל שתה אבל עדיין אין הכי יציבות בהליכה מטפס ועף עדיין
אנונימית
אותו מצב?^
שואל השאלה:
פחות
פחות
אנונימית
יופי
תמשיכי לעדכן
תמשיכי לעדכן
הוא צריך שיקום עכשיו, ללכת לאט וצריך לעבוד איתו על ללכת בהדרגתיות.
כואב לו ואני מכווה שהוא לא שבר את הכנף גם...
תלחצי לו בעדינות על הכנפיים בכל מיני מקומות, אם זה מרגיז אותו אז הוא שבר משהו בגוף שלו אם לא אז הוא בשוק.
כואב לו ואני מכווה שהוא לא שבר את הכנף גם...
תלחצי לו בעדינות על הכנפיים בכל מיני מקומות, אם זה מרגיז אותו אז הוא שבר משהו בגוף שלו אם לא אז הוא בשוק.
שואל השאלה:
מסתבר הוא כנראה שבר אצבע אבל בדקתי ואומרים כאילו זה יתאחה לבד (מקווה שככה רושמים יתאחה תקנו אותי אם אני טועה) ואתמול כל היום עשיתי לו מסאז ופיזיותרפיה ועכשיו הוא הרבה יותר טוב והוא עף רגיל יחסית אז אין שבר בכנף
מסתבר הוא כנראה שבר אצבע אבל בדקתי ואומרים כאילו זה יתאחה לבד (מקווה שככה רושמים יתאחה תקנו אותי אם אני טועה) ואתמול כל היום עשיתי לו מסאז ופיזיותרפיה ועכשיו הוא הרבה יותר טוב והוא עף רגיל יחסית אז אין שבר בכנף
אנונימית
שמח לשמוע
יאיי
שמחה לשמוע
שמחה לשמוע
שואל השאלה:
וואי תקשיבו אוהבת אתכם תודה שרציתם לשמוע גם עדכונים וניסיתם לעזור❤❤❤❤❤❤❤❤
וואי תקשיבו אוהבת אתכם תודה שרציתם לשמוע גם עדכונים וניסיתם לעזור❤❤❤❤❤❤❤❤
אנונימית
מעולה, שירגיש טוב :)
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
אנונימית
התוכי שלי נבהל מהסכך של הסוכה וברח החוצה,
אז אני מבינה אותך..
תוכים מתנהגים מוזר לפעמים
אז אני מבינה אותך..
תוכים מתנהגים מוזר לפעמים
באותו הנושא: