7 תשובות
מומלץ לשים כל הזמן מלבד בערב כשאין שמש
כן כל עוד יש שמש בחוץ תשימי
מומלץ תמיד
קרם הגנה בכל עונה
וכן כל עוד יש שמש וקרינה אז כן
הטווח שעות הזה בחורף הןא קטן יותר אבל עדיין צריך
וכן כל עוד יש שמש וקרינה אז כן
הטווח שעות הזה בחורף הןא קטן יותר אבל עדיין צריך
זה על פי אינדקס לא תמיד צריך וגם בהמלצות שלהם הם מגזימים אבל אומרים(לממש לבנים) מעל 2 אינדקס קרם הגנה
תמידד בכל עונה !! חוץ מבערב
כן, תמיד שמים קרם הגנה באור יום.
השמש אמנם פחות חזקה אבל עצם זה שיש אור זה נטו בגלל קרני השמש אז עדיין צריך להגן על העור ממנה :)
השמש אמנם פחות חזקה אבל עצם זה שיש אור זה נטו בגלל קרני השמש אז עדיין צריך להגן על העור ממנה :)