11 תשובות
2
אם אתה אוהב את החברים תשאר ביום ראשון ואם ככה ככה ואתה אוהב שקט תשאר ברביעי
שתיים כי עם חברים הזמן עובר הרבה יותר מהר
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולכם עזרתם לי מאודד
אבל איך לשכנע את המורה שלי לעבור? היא אמרה שהיא לא מעבירה בכלל חברים ולפנות אלייה רק אם יש סיבה רצינית
אוקיי תודה לכולכם עזרתם לי מאודד
אבל איך לשכנע את המורה שלי לעבור? היא אמרה שהיא לא מעבירה בכלל חברים ולפנות אלייה רק אם יש סיבה רצינית
אנונימית
לא הבנתי הדימלמה זה.
יום ראשון עם חברים
או יום רביעי בלי חברים
יום ראשון עם חברים
או יום רביעי בלי חברים
יום רביעי אתה בדיוק פותח את הצ'אקרות אופס
תגיד לה שאין לך חברים והם חברים יחידים שלך ואתה רוצה לפתח איתם קשר
2
באותו הנושא: