9 תשובות
לא
טפי לא
בטח שכן, הייתי רוצה לנסות את זה מתישהו.
רק ככה גם אפשר להציע פתרונות ושיפורים למערכת ושהם ילקחו ברצינות.
אולי
השאלה אם אוכל להמשיך להתבטא אותו דבר
לאלאלא זה כמו לשאול "היית רוצה להיות בנאדם מבאס?" אז לא
לא כדי שלא ישנאו אותי
אממ מניחה שכן