3 תשובות
אוי מסכנה גם אני עברתי לא מזמזן לחטיבה זה אחד הנוראים
אבל זה יכול להיות כיף תנסי להייתחבר לבנות
כן אבל את תצטרכי ליסוע באוטובוס כל בוקר
באותו הנושא: