28 תשובות
לא
ממש ממש לא
ממש לא
שיער זה דבר יפה בכללי
והשיער שחור זה מהמם
שיער זה דבר יפה בכללי
והשיער שחור זה מהמם
שיער שחור זה מדהים
לאלא ממש לא
זה צבע מהמם
זה צבע מהמם
לא
ממש ממש לא, שיער שחור הוא יפיפה
שואל השאלה:
זה מכוער עדיף שטני או ג'ינג'י
זה מכוער עדיף שטני או ג'ינג'י
אנונימי
סליחה אבל ג'ינג'י ממש לא עדיף על שחור
האמת ששטני זה מכוער, עדיף שחור (מדברת בתור ג'ינג'ית)
שטני זה מהמם איך אתה מעז^^
שטני עושה לי חשק להקיא סליחה
שחור זה צבע שיער כל כך יפה אני לא מבינה איך אפשר לחשוב עליו כמכוער^^^^
עכשיו הבנתיי אתה לא בחור עם שיער שחור שמתבייש בזה אתה פשוט הייטר לשיער שחור בגלל שנולדת עם שטני
מותר לו לחשוב ששיער שחור זה מכוער זה לא אומר שהוא מקנא או משהו
הוא מקנא בגלל שאין לו שיער שחור, הוא לא מקנא בגלל השיער השטני שלו. שטני זה בסדר עד לרמות מסוימות.
מאיפה לך אם הוא מקנא
אני חושבת שג'ינג'י זה מכוער ואני ממש לא מקנאה בג'ינג'ים
איזו עוד סיבה יהיה לו לרדת על שיער שחור?^^
כן אבל ג'ינג'ים זה די מכוער (בתור ג'ינג'ית)^^
לא לרדת הוא חושב שזה מכוער
נו ומה הבעיה לחשוב ככה^^
^מתי אמרתי שזו בעיה?
הוא חושב שזה מכוער כי הוא מקנא^^^
טוב אם את אומרת שהוא מקנא אז בוא מקנא
ik
זה יפה! לדעתי חחח אני אוהבת שחור ובשיער זה גם יפה (יש לי שיער שחור אבל זה לא קשור חחח אני אוהבת שיער שחור כי אני אוהבת שחור את השיער שלי אני רוצה לצבוע בכלל)
אנונימית
באותו הנושא: