9 תשובות
שואל השאלה:
אני בת
ואני לא רוצה לבדוקק אני לא רוצה שישעו אותי זה חרא
אה סליחה
תבדקי ותודיעי
שואל השאלה:
למה שאני אבדוק
לטובת הכלל
שואל השאלה:
אבל כבר חסמו אותי פעם אחת והורידו נקודות אמינות לא רוצה שוב תבדוק אתה
סתם בצחוק לא צריך דרמה
שמישהו אחר יבדוק למה שאנחנו נדפק :)
אממ שאלה טובה לא בדקתי
תבדוק ותודיע לנו
אם מדווחים אז יחסמו אותו נראלי או משהו אחר
יש גם השגחה בצאט הפרטי אבל במקום נאמנים זאת המערכת עצמה
כנראה