10 תשובות
שואל השאלה:
השאלה היא מי תרצה אותי אם אני לא גבוה, כאילו מי תסכים נגיד לצאת לדייט
השאלה היא מי תרצה אותי אם אני לא גבוה, כאילו מי תסכים נגיד לצאת לדייט
אנונימי
לא חסר נשים שירצו לצאת איתך
או נשים שנמשכות לנמוכים , עדיף לעבוד על הדימוי עצמי זה יעזור לך ממש , (לא בהכרח) אבל יש (ואני מאמין רוב) נשים שיעדיפו לצאת עם נמוך עם ביטחון עצמי מאשר גבוה חסר ביטחון , לקבל את עצמך ואת הדימוי עצמי חשוב בלי קשר לנשים
או נשים שנמשכות לנמוכים , עדיף לעבוד על הדימוי עצמי זה יעזור לך ממש , (לא בהכרח) אבל יש (ואני מאמין רוב) נשים שיעדיפו לצאת עם נמוך עם ביטחון עצמי מאשר גבוה חסר ביטחון , לקבל את עצמך ואת הדימוי עצמי חשוב בלי קשר לנשים
שואל השאלה:
אתה מכיר בנות שנמשכות לנמוכים?
אתה מכיר בנות שנמשכות לנמוכים?
אנונימי
אני באופן אישי כן
שואל השאלה:
אה וואו! איזה יופי
והן גבוהות או נמוכות בעצמן?
אה וואו! איזה יופי
והן גבוהות או נמוכות בעצמן?
אנונימי
איך זה משנה =_=
שואל השאלה:
זה לא, פשוט סתם מעניין
זה לא, פשוט סתם מעניין
אנונימי
להיות נמוך לא בהכרח יהיה הדבר שבגללו "יפסלו" אותך , הכי חשוב זה שתקבל את עצמך ושהדימוי עצמי שלך יעלה , ביטחון עצמי כבר יעזור לך
תהיה אתה , אם מישהי תרצה אותך זה לאו דווקא בגלל גובה גם אישיות , אני בעצמי לא גבוה כל כך , תהיה אתה ותהיה עם ביטחון עצמי זה יעזור לך כבר לבד
אנונימי
אני! אני לא מחפשת גבר גבר גבוה שיגן עליו.
אני מחפש שותף, חבר, אכפתי, מצחיק, נדיב...
אני מחפש שותף, חבר, אכפתי, מצחיק, נדיב...
באותו הנושא: