10 תשובות
שואל השאלה:
השאלה היא מי תרצה אותי אם אני לא גבוה, כאילו מי תסכים נגיד לצאת לדייט
אנונימי
לא חסר נשים שירצו לצאת איתך
או נשים שנמשכות לנמוכים , עדיף לעבוד על הדימוי עצמי זה יעזור לך ממש , (לא בהכרח) אבל יש (ואני מאמין רוב) נשים שיעדיפו לצאת עם נמוך עם ביטחון עצמי מאשר גבוה חסר ביטחון , לקבל את עצמך ואת הדימוי עצמי חשוב בלי קשר לנשים
שואל השאלה:
אתה מכיר בנות שנמשכות לנמוכים?
אנונימי
אני באופן אישי כן
שואל השאלה:
אה וואו! איזה יופי
והן גבוהות או נמוכות בעצמן?
אנונימי
איך זה משנה =_=
שואל השאלה:
זה לא, פשוט סתם מעניין
אנונימי
להיות נמוך לא בהכרח יהיה הדבר שבגללו "יפסלו" אותך , הכי חשוב זה שתקבל את עצמך ושהדימוי עצמי שלך יעלה , ביטחון עצמי כבר יעזור לך
תהיה אתה , אם מישהי תרצה אותך זה לאו דווקא בגלל גובה גם אישיות , אני בעצמי לא גבוה כל כך , תהיה אתה ותהיה עם ביטחון עצמי זה יעזור לך כבר לבד
אנונימי
אני! אני לא מחפשת גבר גבר גבוה שיגן עליו.
אני מחפש שותף, חבר, אכפתי, מצחיק, נדיב...