39 תשובות
הבנים האלה מקולקים
"שיגיד תודה בכלל שאני שמה אותו באותה דרגה כמו גולדן רטריבר" אני מת
הם רוצים להיות ממש גבריים או משהו אז אוי לאא מישהו קרא לי חמוד :(
אמאלה אנונימית preach אחותי
אנונימית
כשהוא לא נפגע מזה שאת קוראת לו חמוד וזורם איתך כי הוא בטוח בגבריות שלו >>>>>>>>>
אנונימית
זה יעני פוגע להם בגבריות שלהם
יכול להיות שזה מביך אותם...
אני גם לפעמים קוראת לידיד שלי חמוד או מאמי ובהתחלה זה היה ממש מעצבן אותו
כי אני לא החיית מחמד שלה.
מן הסתם שאני לא רוצה שיקראו לי ככה, לדעתי זה עלבן לכל דבר. זה אגב למה אני לא קורא גם לבנות ככה.
ובדרך כלל אומרים חמוד בצורה צינית
^תדבר בשם עצמך, זה לא כולם.
^^^זה פוגע בכבוד של בני אדם שווים.
עריכה: מסתבר שגברים עם רגשות זה לא באמת תופס
אנונימי
אני לא יודע, אני אוהב שאומרים עליי חמוד ומצד שני אני בחיים לא אמרתי על כלב, יש יותר סיכוי שאני אגיד על כלב מפחיד מאשר חמוד כי אני מפחד מכלבים
ערסים.
זה "פוגע להם בגבריות". לכי תביני
חשיבה שוביניסטית של גבריות רעילה.
כאילו אם אתה בן אדם חמוד ונחמד אז זה "לא גברי מספיק".
בדרך הזאת החברה מחנכת גברים להתנהג בדרכים פוגעניות. במקום להיות חמוד ונחמד - תהיה ברברי ואלים
10/10 חברה מושלמת יש לנו
חחח אהבתי את הפירוט של השאלה
גם אצלי זה ככה

אבל בעיקרון, הם חושבים שזה מוריד מהערך שלהם ושחמוד זה לכלב, אף על פי שחמוד זה אחת המחמאות הכי טובות שיש לי לתת.
חמוד זה לא יופי, זה אופי, ואופי מדהים וטוב
כי אני לא הכלב שלה, זה פוגע בכבוד שלי כבן אדם.
זה כמו שאני אגיד למישהי שהמחמאה ההכי טובה שיש לי לתת זה שהיא נראית כאילו היא יכולה לשטוף כלים מהר.
אנונימי
שואל השאלה:
^ בבקשה, מוצג מספר 1 לגבר מסוג אוגה בוגה :
אנונימית
^סאחית כבר 5 דקות
לבנות באופן כללי פחות יש בעיה עם זה. אולי יש בנות אינדיבידואליות שכן יש להן, אבל התופעה הזאת הרבה יותר נפוצה אצל בנים.
מלמדים אותם שגבר צריך להיות מאצ'ו ושאם אתה חמוד ונחמד אז אתה "לא גברי מספיק". בחברה שוביניסטית שחושבת שהגבר עליון והאישה נחותה, להגיד שגבר הוא "לא גברי" זה כביכול להגיד שהוא נחות.
כי זה להגיד שהוא "נשי". כלומר נחות.
זה גם הסיבה למה זה גורם להם לרגשי נחיתות.
אם תקראי להם ככה הם ירגישו ככה ואפילו יודו בזה, או שהם יכנסו למגננה ויתקפו אותך על זה. ככה או ככה זה נובע ממציאות שמלמדים אותם שזה כביכול מאיים עליך ושגבר צריך להיות איזה ערס ברברי כי זה התנהגות so called "נורמטיבית"
איכ את נשמעת מתנשאת ממש
כי הם ילדים קטנים
שרופה על שואלת של השאלה וייב של הפשוטע
אנונימית
^ למה תמיד גייז הם הגברים היחידים שנורמליים
אנונימית
מה הקשר גייז
חחח באמת שכן
אנונימי, בשבילי חמוד זה מחמאה של הטופ.
אם אמרתי לך את זה, כנראה שאתה בן אדם זהב או שאני אוהבת אותך בטירוף (בצורה מינית, רומנטית או סתם חברית)
אני חושבת שאם זה פוגע במישהו אז תניחו לו.
כן אני לא מבינה למה זה פוגע במישהו כשקוראים לו חמוד אבל אם זה לא נעים אז לא צריך להתווכח עם הרגשות של מישהו.
פשוט לא להכליל לא להגיד "אם מישהו חמוד אז הוא גיי" ולא להגיד "מי שקוראים לו חמוד אז אין לו כבוד" מקסימום להגיד "לי זה לא נעים" ופה זה נגמר
זה לא פוגע בי זה קרינג'י ומעצבן
אנונימי
הקטע הוא שאם זה לא נעים למישהו אז צריך לכבד
יש שיאמרו שבגלל האגו אבל את צריכה להוריד קצת
חחח שיגידו תודה שאנחנו משוות אותם לכלבים
culter אהה עכשיו הבנתי למה אתה לא חובב "גבריות" ולא אכפת לך מזה.

אני די מסכים איתך שזה רע אבל מצד שני זה סוג של חוקי המשיכה המינית.
בחורה לרוב לא תרצה מישהו חמוד היא תרצה גבר שיודע מה הוא רוצה, ששם גבולות, קאם צריך מעמיד אותה ןאחרים במקום ולא נותן שידרכו עליו שאם מישהו סוטר לו הוא לא יפנה את הלחי השנייה או יגיד "זה בסדר זה לא כאב".

אם אני נשמע לך מיזוגן אז אני לא מדבר רק ביחס לנשים אני מדבר גם עם גברים אחד עם השני ומה זה תכונות גבריות בכללי.
וגם אני תומך בזה שלא צריך להיות ככה כל הזמן אבל כן צריך לדעת להשתמש בדברים האלה בזמנים הנכונים.

ובקשר למילה חמוד זה תלוי איך היא נאמרת ובאיזה הקשר.
זה בסדר רק אם אני עושה משהו חמוד באותו רגע אבל שלא ייחשב יותר חמוד מגברי כי אחרת היא תראה בך פחות "מסוגל" להיות גבר
אנונימי פרינדזון זה מושג שוביניסטי. כאילו הסיבה היחידה שאתה נחמד לנשים זה כי יכול לצאת לך משהו מזה? לא כי אתה רואה אותן כבנות אדם עם רגשות, מחשבות, שאיפות וכו'. אלא פשוט כי יצא לך מזה משהו: סקס.
אתה מדבר איתן נטו כדי להשכיב אותן.
ampiri^
רואים שלא דיברת עם הרבה בנות
^^flixo אוקיי אחי "אתה מכיר אותי טוב מדי"
שואל השאלה:
איזה אגו שיגיד תודה בכלל שאני שמה אותו באותה דרגה כמו גולדן רטריבר
אנונימית
הממ אולי בגלל האגו?
לי אישית אין בעיה שקוראים לי חמוד, אני די אוהב את זה.
אבל לבנים אחרים כנראה זה לא מתאים להם יעני בגלל "התדמית שלהם" נקרא לזה ככה
יש כאלה שמרגישים שזה מוריד מהגבריות שלהם.
לי כשאומרים מחמאה כזו זה לא כיף כי זו מחמאה יבשה ולא משהו. אם אני אגיד למישהי שהיא חמודה זה בדרך כלל לא יהיה מחמאה גדולה מצידי. חמוד וחמודה לפעמים מחמאות שזורקים בקטנה, זה כמו שחבר שלך יראה לך מישהי והוא יגיד: "חמודה", וזה יעיד שהיא לא מושכת אותו כל כך אז הוא לא כזה שם לב אליה.
תכלס אני יכול להגיד את זה על כל אחת מהכיתה שלי שהיא חמודה, אבל אני יודע שזו לא מחמאה מיוחדת
בגלל שהם חושבים שאת לא רוצה להחמיא להם על המראה החיצוני לכן את קוראת לזה חמוד
ampiri סבבה הכל טוב מבין מה שאתה אומר ומקבל. אבל שאלה: למה שתכונות אופי יהיו משויכות למגדר מסוים? בסופו של דבר העובדה שאנחנו, כחברה, מסתכלים ערכים/התנהגות/תכונות/אופי כ"נשיים" ועל אחרים כ"גבריים" זה מגוחך.
זה פשוט תכתיבים של החברה. החברה מכתיבה לנו מה נחשב "גברי" ומה נחשב "נשי".
בסופו של דבר זה תכונות אופי.
להיות חמוד או חכם או ביישן או אסרטיבי וכו וכו זה בסך הכל דרכים לתאר את ההתנהגות שלך והאופי שלך. למה שזה יהיה משויך רק למגדר אחד?
זה לא איזה משהו חקוק באבן. החברה מציבה לנו אידיאל מסוים שגבר צריך להתנהג x ואישה צריכה להתנהג y, לכן אנחנו מוצאים את זה כמושך. זה כמו אידיאל יופי מסוים, רק עם אופי במקום מראה.
תכלס? זה לא נכון ואין לזה שום ביסוס. פשוט סתם חברה שמלמדת אותנו שככה גבר צריך להתנהג. אין בזה שום דבר ביולוגי, זה חברתי נטו
יש גברים שלא אוהבים שקוראים להם "חמוד" ודברים בסגנון כי הם רוצים להיות גבריים משהו כזה
אבל יש את אלו שכן אוהבים והם יותר אינטימיים
culter
אתה לא חושב שלתכונות מסוימות יש היבטים ביולוגיים? לדוגמא, בטבע לכל מין יש תכונות שמייחדות אותו. זה לא אומר שאישה צריכה להיות חלשה או כנועה לגבר, או שהיא אמורה להיות עדינה, היא יכולה וזכותה המלאה.
לגבר יש תכונות ביולוגיות שאתה צודק שיש פה קשר חברתי, אבל לא רק, וחשוב לא להתעלם מההיבט הביולוגי. תכונות אלו מתבטאות בדומיננטיות (שליטה, הצבת גבולות, ביטחון), כוח גופני, אמיצות.
אנונימי
^מאיפה הביסוס שיש לזה קשר ביולוגי?
the thing is, אנשים אומרים כל הזמן שיש קשר ביולוגי. "גברים ביולוגית הם דומיננטיים ונשים ביולוגית ביישניות" וכל השיט הזה.
אף פעם לא נתקלתי במשהו שמוכיח את זה. זה פשוט שטיפת מוח. להפך, מחקרים דווקא מוכיחים אחרת
אשמח למחקרים שמוכיחים אחרת. אם יש בעברית, אני יותר מאשמח, כי לא למדתי הרבה אנגלית ויש לי בעיה בקליטות שפה אחרות.


לא הייתי אומר שנשים הן ביולוגיות ביישניות.
הסתכל בטבע, ושים לב שהזכרים נוטים להיות עם תכונות כמו שציינתי למעלה. לא קראתי מחקר ספציפי בשביל לחשוב שיש קשר להיבטים ביולוגיים, ובעיקר הסתמכתי על דבר שנקרא gpt chat, שאישר לי שגם גורמים ביולוגיים משחקים כאן תפקיד.

לזכרים (בתקופת הפר־היסטורית) היה כוח פיזי ומן הסתם שלא היה סדר, ואז לא נוצרה מערכת חיים גדולה. מערכת חיים זאת כוללת טכנולוגיה מתקדמת, בניינים, תקשורת, שפות חדשות, מדע, בידור מתקדם ועוד.
הגישה של "גבר אחד ואישה אחת" נהפכה לנורמטיבית ביותר בתקופות יותר מתקדמות, כיוון שאין צורך בלהזדווג עם כמות גדולה של נשים. בתור גבר, יש לך אפשרות להכניס כמה נשים להריון ביום אחד, ולכן גברים רבים בתקופה הפרימיטיבית פעלו בכוח ודומיננטיות (וגם כן, הזדווגו עם נשים רבים) בשביל להגדיל את המשאבים ואת הביטחון שלהם.

הרבה צאצאים יכול להיות כוח ויתרון.

אני מסכים שזו אינה דרך לחיות, ושנשים תרמו רבות למערכת. באופן כללי, להיות עם גישה חשוכה כזאת בתקופה הנוכחית זה דפוק. כל הפודקאסטים באינטרנט הם פשוט מטומטמים לטעמי.

יכול להיות שכתבתי הרבה ובעצם לא כתבתי כלום חדש ומיוחד, מצטער על כך.
אני לא שולל את זה שאני טועה, או שאולי אני צודק, אבל לא בדיוק. כי גם אם מידע זה נכון, הוא יכול להיות נכון אך ורק לתקופה הפר-היסטורית זו, ולא רלוונטית להיום. גם, לפי הבנתי, גורמים ביולוגיים הם דברים משתנים, וכיום נשים נלחמות גם על עצמן והן לא צריכות גברים.
אנונימי