6 תשובות
שואלים אותך מלא שאלות לבדוק אם את מתאימה, יורדים לך לחיים האישיים ישאלו אם איי פעם עישנת אם את הסתבכת עם החוק ישאלו גם שאלות כלליות על המשפחה על החיים, הם בודקים הכל ככה שלא מומלץ לשקר הם מסוגלים לפרוץ ולהשיג כל חשבון שלך אז זה חסר טעם להסתיר..
שואל השאלה:
מה וזה יכול תהוריד מהסיווג אם יש לי סטיפס וזה?
גם יש חשבונות שמחקתי וכבר אין לי שימוש בהם אני אפילו לא זוכרת את היוזר
אנונימית
כל מה שאת זוכרת תכתבי ומה שלא אין מה לעשות.
זה לא אמור להוריד מהסיווג אבל כן דברים אחרים יכולים להוריד אם נגיד ניסית סמים או הסתבכת עם החוק או המשפחה שלך הסתבכה עם החוק נגיד.
שואל השאלה:
זה פשוט מביך לי רצח
המשפחה שלי לא יודעת שאני בסטיפס והם יירצו לראות מה אני כותבת
נגיד יש לי אינסטגרם וטיקטוק שאני רק מסתכלת אני לא מעלה כלום
אנונימית
אל תהיי מובכת הכל טוב את חושבת שאת היחידה עם סודות? לכל בן אדם יש את הדברים שהו היה רוצה להסתיר, את בן אדם וזה טבעי ונורמלי
הם בכל מקרה יכולים להגיע לחשבון הזה אז עדיף שפשוט תשתפי פעולה אם את רוצה להשיג סיווג גבוה.
שואל השאלה:
לא ייתנו לי סיווג גבוה בכל מקרה בגלל שיש לי קהס גבוה מדי(אני בתהליכים לערער כי זהלא צודק בעיניי)
אם אני ארושם על אימסטגרם טיקטוק ופייסבוק אבל בלי סטיפס זה נורא?
אנונימית