7 תשובות
תתלבשי איך שבאלךך!!
לא מוגזם ואם זה הסגנון שלך אז חד משמעית ללכת ככה
לא מוגזם ואם זה הסגנון שלך אז חד משמעית ללכת ככה
למסיבה הולכים איך שרוצים
זה נשמע אחלה של לבוש
מהמם לדעתי אבל יהיה לך נוח עם עקבים?
כולן במסיבות מתלבשות זנותי
אגב זו המטרה של מסיבות עושים תחרויות מי יותר זנותית ומי שמנצחת מתמזמזת עם יותר וגם מי שמפסידות מתמזמזות אבל פחות ולכן זה נחשב שהן הפסידו
אבל כמובן שיש גם תחרויות שתייה ועישון כמובן כיאה לאנשי מסיבות
אגב זו המטרה של מסיבות עושים תחרויות מי יותר זנותית ומי שמנצחת מתמזמזת עם יותר וגם מי שמפסידות מתמזמזות אבל פחות ולכן זה נחשב שהן הפסידו
אבל כמובן שיש גם תחרויות שתייה ועישון כמובן כיאה לאנשי מסיבות
נע לא מוגזם
זה בסדר מה חברה שלך רוצה
באותו הנושא: