4 תשובות
מהר מדי חד משמעית, אבל גם אחכ יווצר פער לימודי בשביל לעבור, אני חושבת שכן תתן צאנס, ומקסימום תעבור שנה הבאה תחילת שנה
עברו בסך הכל יומיים, תנסה עוד שבועיים ואז תוכל להחליט ותנסה להכיר אותם ותבוא בלי דעות קדומות עליהם
שואל השאלה:
עד שנה הבאה זה יותר מידי זמן להישאר במצב הזה כמו ששלי עכשיו
אני סקפטי אני לא חושב שאני אוכל למצוא חברים מהכיתה הזאת בכלל
עד שנה הבאה זה יותר מידי זמן להישאר במצב הזה כמו ששלי עכשיו
אני סקפטי אני לא חושב שאני אוכל למצוא חברים מהכיתה הזאת בכלל
אנונימי
תבוא בראש חיובי ותנסה להכיר, אל תיהיה סקפטי זה סתם ימנע ממך להשתלב בכיתה
באותו הנושא: