6 תשובות
אולי היא לחה אז שימי אותה בשמש לכמה זמן שתתייבש או שאת מדליקה לא נכון
אני מדליק אותה בזווית שאיפה שאני מדליק למטה וכל השאר למעלה ומחזיק את האש עד שנוצרת להבה ופשוט מכבה אותה כדי שיצא רק עשן
שואל השאלה:
לא היא יבשה לגמרי
אני עושה בדיוק כמו שהייתי עושה פעם
תנסי לחתוך או לגזור את הקצה
שואל השאלה:
בסוף פשוט החזקתי את הלהבה יותר זמן עד שממש הייתה אש ונתתי ללהבה לחלחל לליבה
אה נו ככה צריך להדליק קטורת...