7 תשובות
שואל השאלה:
ישלי 1000 בכללי לבזבז את הכל?
אני חייבת בגדים
אנונימית
אשראי
ואל תבזבזי הכל
שואל השאלה:
אין לי אשראי
אנונימית
אז קחי 500. אל תקחי הכל כי אז את תתפתי להוציא יותר כסף. כסף זה דבר חשוב, כשתגדלי תביני כמה קשה צריך לעבוד בשביל להשיג אותו. תקחי 500 ותעשי את החישובים שלך מה את יכולה לקנות איתו ומה לא, ככה תלמדי להתנהל עם הכסף יותר טוב ולעשות קניות יותר שקולות ומחושבות.
פשוט קחי מספיק
הרבה