6 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת איך לעשות שזה יהיה נורמלי
אנונימית
ובהצלחה תמיד שנאתי מעגלים והייתה לי יועצת מעצבנת בתיכון שכל הזמן רצתה לעשות מעגל ואני וחברה שלי לא רצינו להיות אצלה בשיעורים אז מבינה אותך
אנונימית
לא יודעת פשוט תגשי אליה ותגידי לה המורה כואב לי הראש אני מרגישה שאני עומדת להקיא אני צריכה שתתני לי ללכת לשירותים אני אשטוף פנים אלך לנשום אוויר או משהו כזה
אנונימית
אולי תבקשי לצאת לשירותים? ואז תחזרי כמה דקות לפני שנגמר בשיעור ותגידי שכמעט הקאת כי כאב לך הראש או משהו...
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה יהיה רק יותר מביך
אנונימית
שיגיע התור שלך תצחקי ואז ידלגו עלייך
באותו הנושא: