3 תשובות
כן הם מחליטים מתי הם מכבים ומתי מחזירים
האנשים בסביבה שלהם גורמים להם להרגיש משהו כעס עצב שמחה הכל ואז זה כאילו נדלק
האנשים בסביבה שלהם גורמים להם להרגיש משהו כעס עצב שמחה הכל ואז זה כאילו נדלק
הם מכבים את הרגשות שלהם מתי שהם מרגישים שברון או חוסר תקווה הם לא יכולים להדליק אותו בחזרה לבד דרוש שמישהו יעשה לו משהו שיעורר בו רגש
הוא יכול אבל הוא צריך איזשהו גירוי חיצוני כי אם אין לו רגשות משמע לא אכפת לו אם הם יחזרו כי אכפתיות זה רגש מבינה? זה סוג של לפחות אלא אם כן מישהו מתערב