19 תשובות
לא
אצלי זה כבר היום השלישי ואני יודעת מה ללבוש
אני לא רוצה לבוא בלי קשר
כן...
אין לי חשק לבצפר בלי קשר
כן.. :(
בן אדם לא היה חשק בכל מקרה
זה בית ספר
למי אי פעם היה חשק ללכת לשם?
אה והיום ספציפית כן יש לי מה ללבוש
אחכשהו
אין לי חשק ללכת לבית ספר גם בלי קשר לזה שאין לי מה ללבוש. וכן גם אין לי מה ללבוש
אבל זה היום השלישי
למי אי פעם היה חשק ללכת לשם??
חחח כל הזמן
אין מה ללבוש, השיער ביום רע, אין לי בושם או איפור וכאלה
בדרך כלל אני רוצה לבטל בגלל דברים כאלה
דווקא לי יש מלא מה ללבוש אבל אני מרגיה מזעזע אז אני לא הוךכת
אני בהיתי בעצמי במה שלבשתי 20 דקות ובסוף החלפתי ואני שונאת את מה שהחלפתי גם וקשה לי אני לא מצליחה למצוא משהו שנראה טוב
אני פשוט באה עם חצי אאוטפיט של החדר כושר שזה נראה כמו פיג'מה ואני מסודרת
לא. אין לך מספיק בגדים?
קצת אבל יש לי מספיק בגדים בשביל שזה לא יציק לי עד כדי כך