11 תשובות
לא נושר השיער
לא
איזה נשירה נראלי רק נהיה עבה יותר חחח
איזה נשירה נראלי רק נהיה עבה יותר חחח
זה תלוי לי זה היה בקטנה
לא לי לא היה וממה שאני יודעת זה לא חלק מהתופעות לוואי
לא
לא. זה לא היה חלק מהתסמינים
לא
לא נשר לי
כולם היו ולאף אחד לא נשר השחער
לא היה לי
לא
באותו הנושא: