6 תשובות
כלום תסנני
תסמני בלב
למה את מדברת עם בנים בני 17 ;-;
אין מה לענות
תעשי חב להודעה
אולי תרשמי בבקשה או משהו
שואל השאלה:
אמרתי לו בהצלחה לא בשיחה הזאתי סליחה אם הסברתי אותי לא נכון הוא רשם בפתקים באינסטגרם משחק מחר אז הגבתי לו בהצלחה