2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה רבה ובהצלחה גם לך!!
עשיתי גם מיון לשחקים לפני כמה ימים הכל ממש צפוף
לפי מה שאני יודעת מאחרים בעיקר שואלים על הגדרות בנוגע לרשתות ותוכנה נכון?
תודה רבה רבה ובהצלחה גם לך!!
עשיתי גם מיון לשחקים לפני כמה ימים הכל ממש צפוף
לפי מה שאני יודעת מאחרים בעיקר שואלים על הגדרות בנוגע לרשתות ותוכנה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה! היית במיונים? יש לי ידע די טוב ברשתות ואני יודעת 3 שפות תכנות
מספיק טוב?
תודה! היית במיונים? יש לי ידע די טוב ברשתות ואני יודעת 3 שפות תכנות
מספיק טוב?
אנונימית
באותו הנושא: