8 תשובות
מוכר לי השם
יש לה אחלה שירים אבל התחרפנה לגמרי
השירים שלה תופסים רצח
שואל השאלה:
^וואו כן
אפילו השונאים שלה לא מצליחים לשנוא את השירים החדשים שהיא מוציאה
שתעשה כאילו מה שבא גם אם היא מכרה את נשמתה לשטן זה לא משפיע עליי והמוזיקה שלה הופכת להיות טובה יותר ויותר
והיא כזאת אייקונית גם כשהיא יורדת על המעריצים שלה היא אומרת "אם אתם מעריצים אותי אז אין לכם חיים לכו תעזרו להורים שלכם" רואים אייקונית
דוג'ה אהובתי לעד
אין לי בעיה איתה אבל מה שקרה לה בזמן האחרון מטריד ביותר בלשון המעטה
שואל השאלה:
וגם הקליפים שלה יותר מפחידים מרוב סרטי שיצא לי לראות חח חח חח
הייתי מעריצה במשך 4 שנים אבל הפרסום עלה לה לראש היא לט מעריכה את המעריצים שלה יוצאת עם אנס ומכרה את הנשמה שלה
דוגה אייקון
H0e