18 תשובות
הצגה
סתם כי שניהם הרגישו לבד הם התחברו, עובדה שהוא לא שם אותה בזה שבוחרים שלושה דיירים
שזה אמיתי ויאללה יקנאים שי יצאה אז אתם פתאום בהלם יאללה לא מכור ולא נעליים זה נורמלי שהיא יצא כי אף אחד לא באמת סבל אותה והחברות בין סתיו לליאל אמיתית יותר מהזוגיות המזויפת שלה אז יאללה גם כן
שואל השאלה:
כי היה לו דיירים אחרים לשים טני חושבת שליאל בחברות עם סתיו נטו כדי שבחוץ התומכים של סתיו יאהבו אותו וישאירו אותו לגמר. זה ברור מאליו שהחברות שלהם םייק וסתיו מתחברת לכל אחד מתי שהיא נשארת לבד או החברים שלה עוזבים
כי היה לו דיירים אחרים לשים טני חושבת שליאל בחברות עם סתיו נטו כדי שבחוץ התומכים של סתיו יאהבו אותו וישאירו אותו לגמר. זה ברור מאליו שהחברות שלהם םייק וסתיו מתחברת לכל אחד מתי שהיא נשארת לבד או החברים שלה עוזבים
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה שלליאל היא סלחה ומי שיבקש ממנה סליחה היא תסלח וכולכם יודעים שהיא לא הייתה סולחת עם שי הייתה מבקש סליחה וכל אלה שהיו איתה ליקקו לה וכמעט כל הבית היה חברים שלה רק מעט מהם ידעו להעמיד אותה במקום ולא סבלו אותה
היא אמרה שלליאל היא סלחה ומי שיבקש ממנה סליחה היא תסלח וכולכם יודעים שהיא לא הייתה סולחת עם שי הייתה מבקש סליחה וכל אלה שהיו איתה ליקקו לה וכמעט כל הבית היה חברים שלה רק מעט מהם ידעו להעמיד אותה במקום ולא סבלו אותה
אנונימית
שואל השאלה:
עם אברהם לא תשלים אבל היט בכלל לא סלחנית והיא כן אסטרטגית
נ.ב. למה אנשים אשכרה שמים תמונה של סתיו בפרופיל
עם אברהם לא תשלים אבל היט בכלל לא סלחנית והיא כן אסטרטגית
נ.ב. למה אנשים אשכרה שמים תמונה של סתיו בפרופיל
אנונימית
שואל השאלה:
מה את יוצאת עליי
מה את יוצאת עליי
אנונימית
שואל השאלה:
ששימו מה שבא להם ואני בת חמוד
ששימו מה שבא להם ואני בת חמוד
אנונימית
סתיו המלכה לא הבנתי ודרך אגב אנונימית את יצאת עלייה קודם עם זה שאמרת לה על התמונת פרופיל...
שואל השאלה:
לא יצאתי יש הבדל בין לצאת על בן אדם לבין לשאול למה אנשים שמים תמונה שלהם
לא יצאתי יש הבדל בין לצאת על בן אדם לבין לשאול למה אנשים שמים תמונה שלהם
אנונימית
שאלת למה אנשים אזכרה שמים תמונה של סתיו בפרופיל
זה נשמע תוקפני ברמות
תביני לבד
דרך אגב סתיו לניצחון אתמול הפלנו אחת יש לנו את אברהם גם להוציא
זה נשמע תוקפני ברמות
תביני לבד
דרך אגב סתיו לניצחון אתמול הפלנו אחת יש לנו את אברהם גם להוציא
שואל השאלה:
טוב מותק אני לא אשקר אין לי כוח לריב איתך ראיתי אותך כמה פעמים רבה עם אנשים בגלל סתיווש
טוב מותק אני לא אשקר אין לי כוח לריב איתך ראיתי אותך כמה פעמים רבה עם אנשים בגלל סתיווש
אנונימית
יאללה מה את משחקת אותה כי הדיחו את שי אז את עצבנית על סתיו
סתיו תנצל כי מגיע לה יותר מכולם לא רק בגלל האופי המדהים שלה גם בגלל שלה יש ילדים והיא אם חד הורית ומגיע לה יותר מכולם וגם כי האופי שלה מושלם והיא לא נכנעת ללחץ חברתי ואומרת מה שיש לה להגיד לא כמו שניר הכלבלב
סתיו תנצל כי מגיע לה יותר מכולם לא רק בגלל האופי המדהים שלה גם בגלל שלה יש ילדים והיא אם חד הורית ומגיע לה יותר מכולם וגם כי האופי שלה מושלם והיא לא נכנעת ללחץ חברתי ואומרת מה שיש לה להגיד לא כמו שניר הכלבלב
שואל השאלה:
טוב מאמי וזה שסתיו אם חד הורית ויש לה ילדים לא הופך אותה לצדיקה שצריך לתת לה לזכות אה וחוץ מזה סתיו לא אם חד הורית יש לילדים שלה אבא שדואג חלהם בזמן שהיא עושה חיים בבית האח הגדול.
גל אמא לשלוש גרושה, זה אומר שהגיע לה לזכות כי היא גרושה?
לרה אמא לילדים זה אומר שהגיע לה לזכות?
את גיא העיפו מהבית בגיל צעיר והתעלמו ממנו למה אותו אתם לא אוהבים אה?
אתי אמא לילד הומו למה לא השארתם אותה? הילד שלה השראה למלא אנשים הייתם צריכים להשאיר לא?
טוב מאמי וזה שסתיו אם חד הורית ויש לה ילדים לא הופך אותה לצדיקה שצריך לתת לה לזכות אה וחוץ מזה סתיו לא אם חד הורית יש לילדים שלה אבא שדואג חלהם בזמן שהיא עושה חיים בבית האח הגדול.
גל אמא לשלוש גרושה, זה אומר שהגיע לה לזכות כי היא גרושה?
לרה אמא לילדים זה אומר שהגיע לה לזכות?
את גיא העיפו מהבית בגיל צעיר והתעלמו ממנו למה אותו אתם לא אוהבים אה?
אתי אמא לילד הומו למה לא השארתם אותה? הילד שלה השראה למלא אנשים הייתם צריכים להשאיר לא?
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור מי דיבר אלייך יא חיה באילוז
מה קשור מי דיבר אלייך יא חיה באילוז
אנונימית
תקשיבי את חיה בסרט סתיו כן אפ חד הורית אין לילדים שלה אבא ומי ששומר עליהם בזמן שהם באח זאת חברה שלה וההורים שלה וכנראה עוד חברים אין לה בעל די להמציא היא אם חד הורית
מי אמר שלא רציתי שאתי תזכה? די לרטט ולהמציא. רציתי שהיא תזכה כי גם לב מגיע את הכסף אבל בואי אם חד הורית אם שתי ילדים שמנהלת עסק לבד בעצמה בהשוואה לאמא שיש לה ילדים ואולי כבר נכדים וכבר מבוגרת ועברה הכל,וגם בתוך תדברי על גל אז גם לילדים של גל יש אבא.
וחוץ מזה מי מכיר את הילד של אתי איל הןא השראה? אם כבר ליאל השראה כי הוא הומו והוא נשאר בבית וסיפר על הקשיים שלו בקהילה והבן של אתי לא מוכר לנו אז...
מי אמר שלא רציתי שאתי תזכה? די לרטט ולהמציא. רציתי שהיא תזכה כי גם לב מגיע את הכסף אבל בואי אם חד הורית אם שתי ילדים שמנהלת עסק לבד בעצמה בהשוואה לאמא שיש לה ילדים ואולי כבר נכדים וכבר מבוגרת ועברה הכל,וגם בתוך תדברי על גל אז גם לילדים של גל יש אבא.
וחוץ מזה מי מכיר את הילד של אתי איל הןא השראה? אם כבר ליאל השראה כי הוא הומו והוא נשאר בבית וסיפר על הקשיים שלו בקהילה והבן של אתי לא מוכר לנו אז...
שואל השאלה:
אז מה אתי מספרת על הבן שלה וחוץ מזה לילדים של סתיו יש אבא שהוא נמצא במסגרת
אז מה אתי מספרת על הבן שלה וחוץ מזה לילדים של סתיו יש אבא שהוא נמצא במסגרת
אנונימית
היא סלחה לו כי אין לה אף אחד להיות איתו
שם וליאל זה סתם כי הוא רב עם שי אז החליט ללכת על דרך שתביא אותו לגמר הוא סתם צבוע ברמות ורואים את זה שגם עכשיו הוא לא מחבר לרוב הדברים שהיא עושה
שם וליאל זה סתם כי הוא רב עם שי אז החליט ללכת על דרך שתביא אותו לגמר הוא סתם צבוע ברמות ורואים את זה שגם עכשיו הוא לא מחבר לרוב הדברים שהיא עושה
באותו הנושא: