8 תשובות
ריסים יותר נוח
להוריד מסקרה זה הדבר השנוא עליי אז אם להוריד ריסים יותר קל אז תשימי ריסים
תשימי ריסים
ריסים
תעשי מסקרה לשים ריסים לבצפר זה מוגזם וכאילו את רוצה לשים רק ליום הראשון או עכשיו כל יום?
שואל השאלה:
זה לא מוגזם זה נראה כמו מסקרה
זה לא מוגזם זה נראה כמו מסקרה
אנונימית
אם זה לא מהמוגזמים, שימי ריסים אבל שימי כל הזמן שזה לא יראה כאילו את מתאמצת ליום הראשון
אני ילדת מסקרה. אז מסקרה, אבל צריך לדעת איך באמת שמים! צריך לחכות לפחות דקה בין כל שכבה, אני אישית משתמשת בשני סוגים של מסקרה, הראשונה מאריכה והשנייה מעבה, 3 שכבות.
וחוץ מזה ממש קל להוריד, אני מורידה עם באלם/שמן ניקוי כשלב הראשון של ניקוי כפול, תוך דקה שתיים מתנקה הכל
וחוץ מזה ממש קל להוריד, אני מורידה עם באלם/שמן ניקוי כשלב הראשון של ניקוי כפול, תוך דקה שתיים מתנקה הכל