7 תשובות
אני כל הזמן
אני
זה ביטוי כזה את לא באמת בחדר חשוך כל זה קורה בתוך הראש שלנו
אני קצת
^כאילו שכל החדר חשוך ויש אור מכוון רק עליך וכל הצומת לב עליך
אני לר מרגישה אבל קרה לי לא פעם אחת שהלכתי עם אבא שלי והוא אמר שאנשים פשוט ממש מסתכלים, אני לא מרגישה את זה
שואל השאלה:
פייר מקנא
פייר מקנא
אנונימי
באותו הנושא: