תשובה אחת
את צריכה מאזן קלורי שלילי כדי לרדת בשומן מכל הגוף ובין היתר גם בבטן
תרגילי בטן רק יחזקו את שרירי הבטן לא מעבר
אם את כבר בגוף רזה מציעה לך להתמקד באימוני כוח ותרגילי בטן ולא לרדת עוד בשומן, כנראה אולי זה גנים