4 תשובות
כביכול הם לא אמורים
אבל וואלה? יש תחושה כזאת שכן
פעם חתכו את חברה שלי בכביש ניידת (לא עם סירנה פועלת) עצרו אותה, אמרו שהיא לא הסתכלה והיא אשמה קיצר רצו להפחיד אותה, אמרו שפעם הבאה לא יקרה ונסעו
אם באמת הייתה עושה משהו לא בסדר היו נותנים דוח/אזהרה
לא,אין קשר.
שוטרים התפקיד שלהם זה לשמור על התנועה נעה ואם הם תופסים מישהו אז הם תופסים.אין להם למה להתנפל על כאלה שרק הוציאו רישיון