7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
השלב הבא בצו הראשון זה המיונים לכור מעטים מקבלים זימונים
תנסה להתקשר למיטב ולברר, תנדנד להם ותחפור להם.
שואל השאלה:
אני לא חושב שזה בגלל השש כי ההגשת דחש הייתה בחודש מאי ובחלון זמן בין הצו ראשון לחודש מאי לא קיבלתי כלום
אם התקבלת לשנת שירות אולי זאת הסיבה שאתה לא מקבל מיונים. מחברים שעשו שש אני יודעת שהם מקבלים מיונים אחרי שהם מסיימים.
אם לא קיבלת אף מיון, אתה יכול לבקש להתמיין לקורסים מסוימים כי מחוייבים לתת לך לפחות מיון אחד
שואל השאלה:
אני מבקש וחופר ופשוט שום דבר לא עוזר