5 תשובות
מצורף קישור
שואל השאלה:
לא הבנתי את שנייכם
הקישור שצירפתי הוא של אתר רשות המיסים-יש שם את כל המידע.
שואל השאלה:
לא מצאתי תשובה באתר של מס הכנסה
המכס הוא לא של איביי, המכס הוא של מדינת ישראל ואלו נחשבים מיסים בהכנסת סחורות לארץ.
חבילות שערכן (שווי המוצר+ דמי המשלוח) עד 50$ פטורות ממכס. עד סכום זה בריבוי של פריטים וכמובן מעל סכום זה משלמים על כל הסכום מכס ובתוספת 16% מע"מ, אגרת רשימון יבוא ועמלת שיחרור ממכס,

לכן, במקרה שתארת אם זה פריטים בודדים ועד 50 $ לא יחול מכס.

פורום יבוא יצוא ומידע עסקי חדש נפתח באתר אינפושופ.
אופיר ביאנקו - אינפושופ