11 תשובות
שואל השאלה:
לא שלחתי כלום לאף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא בוכה בגלל הניודס אני בוכה בגלל שהוא לא מאמין לי וכועס עליי
אנונימית
באמת תפרדי ממנו
הוא יירגע בסוף אל תדאגי. ויהיה לך הזדמנות להסביר יותר טוב באמת שאל תדאגי.
עם זאת, לא נראה שיש טעם לצפות מחבר שלך שיתמוך בך בסיטואציה הזאת, את צריכה להתמודד מול הידיד הזה לבד
דבר ראשון, לא לשאול את חברות שלך מה לעשות ולא לספר על זה ובטח ובטח שלא לסטיפס
זאת זוגיות שלך ולא צריכים לדעת מה יש בה כי אני מבטיח לך ש90% מהפעמים יגידו לך להיפרד או לזרוק אותו, אז פשוט תלכי שהוא ירגע ותסבירי לו
למה את בוכה אם את יודעת שאין לו שום דבר עלייך? תהיי בטוחה בעצמך עם האמת שלך ותגידי לו את זה
תסבירי לו פשוט ותגידי לילד הזה שהוא מסכן שהוא יורד לרמה של לשקר שיש לו ניו,ד.ס שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^הוא כלכך לא מעניין אותי שאני לא משקיעה אפילו מאמץ בשביל להגיב לו. הוא יכול לקפוץ לי עד המחר כל מה שהוא רוצה זה צומי כי הוא אובססיבי אליי אבל הוא לא יקבל את זה.
ואני וחבר שלי השלמנו כבר הכל בסדר הוא גם ביקש ממני סליחה
אנונימית
שמח לשמוע שהתפייסתם
שואל השאלה:
תודה
אנונימית