7 תשובות
בני כמה?
גם אני אותו דבר אז החלטתי לוותר
עדיף להתחיל עם מישהי שאתה לא מכיר
היי בייבי גירל רוצה להיות חברתי?
תנסה להצחיק אותה קצת להסתפר יפה אוליי
אם לא תעשה צעד, זה בחיים לא יקרה. רק קח בחשבון שאם אתם ידידים טובים, אחרי שתצהיר זה לא יחזור. לטוב או לרע. ופה זה ההימור שלך, בהצלחה.
קודם תלמד לכתוב בצורה תקינה
שואל השאלה:
אנחנו בני 14
אנונימי