3 תשובות
בבוקר:
סרום חומצה סליצילית של דה אורדינרי
סרום ניאצינמיד דה אורדינרי
לה רוש פוזה אפקלאר דואו
קרם לחות של צטאפיל
קרם הגנה דוקטור פישר

בערב:
אם יש לי איפור אז מורידה עם cleanser של דה אורדינרי
אם אין איפור אז שוטפת עם סבון פנים של cerave
ואז כמו בבוקר- חומצה סליצילית+ניאצינמיד
לה רוש פוזה אפקלאר דואו
קרם לחות של קליניק
משחה טיפולית לפצעים (מהרופא)
אנונימית
בלילה
סבון על בסיס שמן-יפני
סבון רגיל- קוריאני
לפעמים חומצה גליקולית של דאורדנרי
טונר-קוריאני
ריר חלזונות-קוריאני
קרם לחות -סבון מיכל
בוקר
טונר-קוריאני
ריר חלזונות-קוריאני
קרם לחות-סבון מיכל
קרם הגנה-קוריאני
איפור
קונסילר-נארס
סומק-רר ביוטי
קונטור-ביוטיקר
פודרה-ביוטיקר
גלוס-אלף
שימר-מילוקה
זהו(אם את רוצה טיפים תרשמי לי בפרטי)
בבוקר: שוטפת פנים עם אקניל
קרם לחות של
on
קרם הגנה של דר פישר 50 אספיאף
ואז איפור
בערב : (לוקחת ריקוטן)
שוטפת את הפנים עם אקניל
ואז עם של גרנייר
קרם לחות כמו בבוקר
ואז propolis gel של on