10 תשובות
לא סובלת את זה
מושלם אבל תלוי איזה
דבר ממש טוב, למרות שאני לא באחת
פדחני רצח
אנונימית
אחלה של דבר, בעיקר צופי ים
זבל
אנונימית
אחלה דבר
הכי כיף בעולם מגבש ויש צחוקים ופעולות שוות וטיולים של כמה ימים וזה פשוט הכי כיף
מדהיםםם
מקום מדהים שאני יכולה להיות פתוחה ולהיות אני ולצחוק ולהכיר אנשים חדשים ואיכותיים בטירוף, לצאת למחנות ברמה גבוהה וממש להינות.
מקום שגם מפתח דעה ביקורתית על החברה ומחנך לאהבת חינם ולקבל אחד את השני.
ומכינים אוכל הכי חשוב