9 תשובות
תצאי בעצמך
כאילו תעשי ניתוק משתמש
כאילו תעשי ניתוק משתמש
שואל השאלה:
מה קשור תצאי
אני רוצה שהחשבון יימחק
מה קשור תצאי
אני רוצה שהחשבון יימחק
אנונימית
מצוות סטיפס (מערכת סטיפס) אפשר, מנאמן בכיר אי אפשר. את פשוט שולחת להם בקשה בצור קשר או על הצאט איתם למחוק את המשתמש שלך בצירוף סיבה למחיקה והם ימחקו לך תוך יומיים מאז הבקשה.
כאילו
את יכולה לנסות
אבל את גם יכולה פשוט לנטוש אותו (לצאת ממנו ולא להכנס שוב)
את יכולה לנסות
אבל את גם יכולה פשוט לנטוש אותו (לצאת ממנו ולא להכנס שוב)
שואל השאלה:
והם באמת ימחקו?
והם באמת ימחקו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא צריך סיבה מוצדקת או משהו כזה? פשוט לבקש והם יכבדו את זה?
לא צריך סיבה מוצדקת או משהו כזה? פשוט לבקש והם יכבדו את זה?
אנונימית
הסיבה המצודקת זו הסיבה שבגללה את רוצה למחוק, בעיקרון כל סיבה אמורכ להיות מוצדקת, ככה שאין בעיה, ימחקו לך.
שואל השאלה:
אם אני לא אכתוב סיבה הם לא ימחקו?
אם אני לא אכתוב סיבה הם לא ימחקו?
אנונימית
יכול להיות שכן יכול להיות שלא, בכל מקרה, תמיד כדאי לצרף סיבה כדי שבטוח ימחקו.
באותו הנושא: