2 תשובות
חבל שבבת ים לא עובר -
זו החלטה של הממשלה לגבי הפעלת נעים בסופ"ש והשאר בבית ים
כמובן,
אבל אם תרצה לנסוע קצת מוקדם יש את סבבוס הקו האדום של עיריית רמת גן:
ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן החליט להפעיל אוטובוסים המקבילים לקו האדום ללא עלות בשבת.
הקו יתחיל מרמת גן ויסיים ביפו וההפך.

ניתן לראות פרטים מלאים באפליקציות התחבורה השונות