7 תשובות
גרוע אבל סרט טוב כדי לצחוק עליו
מוותרת על להתעניין בו בכלל רק בגלל השם שלו
שמתי אותו כדי להירדם ולא נרדמתי מרוב שהוא עצבן אותי
שואל השאלה:
אהבתי שעידו מוסרי היה שם או איך שלא כותבים את השם שלו
זה שהוא כזה דפק על המכונית בסוף ואמר כזה איך אני אמור לשלם על החרא הזה
זה היה כזה מצחיק דיי
אהבתי שעידו מוסרי היה שם או איך שלא כותבים את השם שלו
זה שהוא כזה דפק על המכונית בסוף ואמר כזה איך אני אמור לשלם על החרא הזה
זה היה כזה מצחיק דיי
יש כזה סרט?
על מה סרט על ילדים בני 13 עם שפם קטן
על מה סרט על ילדים בני 13 עם שפם קטן
^^^ כן אני מתה על עידו מוסרי
שואל השאלה:
^ זה בנטפליקס זה דווקא של חול
אבל כן משהו כזה
^ זה בנטפליקס זה דווקא של חול
אבל כן משהו כזה
באותו הנושא: