11 תשובות
אני לא דתייה והייתי יוצאת איתו
לא דתיה אבל כן
אם הייתי בת אז כן
אמג
אם לא הייתי בזוגיות עם אבא קריר, אז אני מאמינה שכן
אם לא הייתי בזוגיות עם אבא קריר, אז אני מאמינה שכן
אנונימית
אוו^^
כן
אנונימית
לא דתייה אבל כן
אני דתייה וחד משמעית הייתי יוצאת איתו או עם בן אדם דומה לו
הוא בן אדם מתוק ומושלם חדמשמעית כן
לא אין לו אופי
אנונימית
סורי
ממש לא
ממש לא
באותו הנושא: