33 תשובות
אני מכירה מישהי שהייתה צריכה לעשות היימליך לתינוקת שהיא עשתה עליה בייביסיטר
אנונימית
שואל השאלה:
או דאמ
או דאמ
אנונימית
אני לא ממדא
אנונימי
זה משהו שחבר שלי סיפר לי, והוא אפילו לא ראה את זה בעצמו אבל הוא קרא את הדוח שהפרמדיק כתב וזה היה כל כך מזעזע
הוא נסע לתאונה ואמרו לו לשמור מרחק מהנפגעים כדי שהוא לא יצולק או משהו ובדו"ח היה כתוב שלאחד מהם כל הראש היה משוסע וראו לו את המוח וזה בשפה עדינה יחסית למה שהיה שם
הוא נסע לתאונה ואמרו לו לשמור מרחק מהנפגעים כדי שהוא לא יצולק או משהו ובדו"ח היה כתוב שלאחד מהם כל הראש היה משוסע וראו לו את המוח וזה בשפה עדינה יחסית למה שהיה שם
אנונימי
מה זה ' היימליך ' ?
אני מאוד רוצה להיות במד"א אבל יש לי עקמת ועוד אז אני קורא פה דברים
אני מאוד רוצה להיות במד"א אבל יש לי עקמת ועוד אז אני קורא פה דברים
שואל השאלה:
תמרון היימליך - פעולה שעושים כדי לחלץ גוף זר מהגוף ולהציל מחנק
תמרון היימליך - פעולה שעושים כדי לחלץ גוף זר מהגוף ולהציל מחנק
אנונימית
חברה שלי במדא והיא ראתה
מישהו שחצי אצבע שלו כרותה
והיה עוד דברים מזעזעים אני אחסוך
מישהו שחצי אצבע שלו כרותה
והיה עוד דברים מזעזעים אני אחסוך
שואל השאלה:
אל תחסכי בשום פרט
אל תחסכי בשום פרט
אנונימית
לא במדא אבל אבא שלי עבד בבית חולים אז הוא הראה לי צילומים של מישהו שהתאבד באתר בנייה ואת החלקים מהראש שלו בשקית כי הוא נחת עם הראש על הגדר~ (בת 22)
אנונימית
אני עושה את קורס 60 וכל התשובות כאן גורמות לי לרצות להתחרט
שואל השאלה:
אומייגד אני בחמותת
אומייגד אני בחמותת
אנונימית
אני רוצה ללכת למד"א, והתשובות האלה קצת מתריעות אותי כי זה טראומה, אבל אני לא אוותר על זה
אנונימית
אני פחות יכולה להגיד את זה אבל לפני חודשיים-שלוש אז היה את הבן אדם שהתxבד וקפץ לרכבת ואני די ראיתי מה קרה שם ומה קרה לבן אדם ולגוף שלו(אני לא במדא עדיין אבל אני ראיתי את זה וכמות האמבולנסים, המשטרות והכבאיות שהיו שם זה לא נורמלי...
אנונימית
כמה סיפורים-
חבר שלי הרים קסדה של אופנוע עם ראש בתוכה
חבר שלי עשה החייאה למישהו במשך שעתיים, כי הוא איבד את ההכרה ממש מולו ולהפסיק זה להרוג אותו
מקרה פה בשדרות שילד עם מחלה נפשית רצח את אמא שלו עם קוצץ בשר ומדא באו ומצאו אותו מלא דם משחק במחשב
חבר שלי שוטר היה מקרה שהיה בריכה כזו לילדים עם כיסוי וילד בן 8 קפץ על הכיסוי, הכיסוי התקפל עליו הוא החליק הכיסוי הסתובב סביבו והוא נתקע ב30 סנטימטר מים קשור ונפטר
יש לי עוד מלא סיפורים אבל כרגע לא זוכר
חבר שלי הרים קסדה של אופנוע עם ראש בתוכה
חבר שלי עשה החייאה למישהו במשך שעתיים, כי הוא איבד את ההכרה ממש מולו ולהפסיק זה להרוג אותו
מקרה פה בשדרות שילד עם מחלה נפשית רצח את אמא שלו עם קוצץ בשר ומדא באו ומצאו אותו מלא דם משחק במחשב
חבר שלי שוטר היה מקרה שהיה בריכה כזו לילדים עם כיסוי וילד בן 8 קפץ על הכיסוי, הכיסוי התקפל עליו הוא החליק הכיסוי הסתובב סביבו והוא נתקע ב30 סנטימטר מים קשור ונפטר
יש לי עוד מלא סיפורים אבל כרגע לא זוכר
בתור אחת שהתנדבה במדא בשירות אני לא חושבת שזה דבר טוב לפרט מקרים שהייתם בהם כאילו זה מגניב, זה חיים של אנשים זה לא שעשוע ולדעתי זה לא מכבד
אנונימית
אנשים שרופים
בן אדם שהתפוצץ עליו בלון גז
תאונות דרכים קשות
בן אדם שהתאבד ביריה לראש
בן אדם שהתפוצץ עליו בלון גז
תאונות דרכים קשות
בן אדם שהתאבד ביריה לראש
גם לאחרונה פועל ביניין שנפל מקומה 15
אמאלה איזה דברים מזעזעים
קשה לי לקרוא את זה ואתם או חברים שלכם עוד ראיתם את זה אז בכלל וואו
קשה לי לקרוא את זה ואתם או חברים שלכם עוד ראיתם את זה אז בכלל וואו
תודה שהזכרתם לי למה לא להיתנדב במדא :)
את ביקשת לא לחסוך
היה גם מקרה של מישהי שניסתה להתאבד
אז היא לקחה את הקולפן אני לא זוכרת בדיוק אבל זה היה סוג של קולפן הזה של הפירות או הירקות וקילפה את העור ממש בידיים והיא איבדה מלא דם
היה גם מקרה של מישהי שניסתה להתאבד
אז היא לקחה את הקולפן אני לא זוכרת בדיוק אבל זה היה סוג של קולפן הזה של הפירות או הירקות וקילפה את העור ממש בידיים והיא איבדה מלא דם
חברה שלי סיפרה לי שבמקרה הראשון שלה היה ילד שהתקשר כי אבא שלו לא נשם וניסו להוציא את הילד מהחדר והוא לא רצה והחייאה לא צלחה והילד ראה את זה מול העיניים שלו
הייתה לי החייאה ודקירה באותה משמרת
אנונימי
עוד חודש מתחילה משמרותת
חברה שלי סיפרה שסיפרו לה על מקרה שמישהי התאבדה בבית שלה והיו לה בעיות נפשיות
סיימתי קורס 60 עם ציון 92 ועכשיו אני מתחרטת שעשיתי את זה
אנונימית
עזבו מדא
אחת החיילות שלי בצבא הפסיקה לנשום באמבולנס, אמא שלה התעקשה שנעשה שיחת וידיאו, תדמיינו את הסיטואציה שתוך כדי שמפנים אותה לבית חולים
היא מחוברת למכונה הנשמה ולא מגיבה
אמא שלה מתפרקת ובוכה בשיחת וידיאו
והחיילת שמחוסרת הכרה מזילה דמעות, כאילו היא מחוסרת הכרה, לא יכולה להגיב אבל מודעת לסיטואציה
חוויה קשה
היום היא מפקדת ולוחמת בצהל
אחת החיילות שלי בצבא הפסיקה לנשום באמבולנס, אמא שלה התעקשה שנעשה שיחת וידיאו, תדמיינו את הסיטואציה שתוך כדי שמפנים אותה לבית חולים
היא מחוברת למכונה הנשמה ולא מגיבה
אמא שלה מתפרקת ובוכה בשיחת וידיאו
והחיילת שמחוסרת הכרה מזילה דמעות, כאילו היא מחוסרת הכרה, לא יכולה להגיב אבל מודעת לסיטואציה
חוויה קשה
היום היא מפקדת ולוחמת בצהל
אנונימי
התשובות פה מזעזעות אבל למה כולם מאנונימי
ראיתי דברים ממש קשים ואני רק חודשיים במערכת. אני לא חושבת שזה הוגן או נכון שאני אשתף את הדברים האלה, זאת פרטיות של אנשים והמשפחות שלהם ואני לא הייתי מרגישה בנוח םהיתקל בטעות במקרים של קרובי משפחה באתר אינטרנט
אבל כן בקצרה היו לי החייאות, ניסיונות אובדנייפ שהצליחו, הפלות וכו
אבל כן בקצרה היו לי החייאות, ניסיונות אובדנייפ שהצליחו, הפלות וכו
אנונימית
^בדיוק מה שאני חושבת
אנונימית
מישהו שניסה להתאבד מול הילדים הקטנים שלו
אנונימית
ידידה שלי הייתה במשמרת והפ נכנסו לחדר חשוך ניסו להדליק מתג ונגעו במי שתלה את עצמו
החייאות למיניהן מוצלחות ולא מוצלחות
ניסיונות התאבדות בשלל דרכים (שריפה חתיכת ורידים בליעת כדורים וכו')
חבלות ראש קשות (כולל חוסר התמצאות בזמן ובמרחב וחוסר הכרה)
תאונות דרכים גם עם רכב הפוך גם עם הרוגים גם עם פצועים קשה
מקרים של ילדים תמיד זה יותר קשה, למשל תינוקת עם כוויה דרגה 2 על כל החזה או ילד עם שבר פתוח ושינוי צורה (רואים את עצם יוצאת מהיד)
אבל חוץ המראות הרשים אנחנו נחשפים גם לסיפורים לא פשוטים של פוסטראומה, דיכאון, חרדות, ועוד המון דברים שבין היתר נובעים ממחלות קשות וקטלניות כמו סרטן למשל.
ניסיונות התאבדות בשלל דרכים (שריפה חתיכת ורידים בליעת כדורים וכו')
חבלות ראש קשות (כולל חוסר התמצאות בזמן ובמרחב וחוסר הכרה)
תאונות דרכים גם עם רכב הפוך גם עם הרוגים גם עם פצועים קשה
מקרים של ילדים תמיד זה יותר קשה, למשל תינוקת עם כוויה דרגה 2 על כל החזה או ילד עם שבר פתוח ושינוי צורה (רואים את עצם יוצאת מהיד)
אבל חוץ המראות הרשים אנחנו נחשפים גם לסיפורים לא פשוטים של פוסטראומה, דיכאון, חרדות, ועוד המון דברים שבין היתר נובעים ממחלות קשות וקטלניות כמו סרטן למשל.
לי לא היה הרבה מקרים עדיין
אבל לידיד שלי היה מקרה שהוא ראה תינוק מחוץ מתחת למכונית.
.
אבל לידיד שלי היה מקרה שהוא ראה תינוק מחוץ מתחת למכונית.
.
אנונימית